Klipp och bråk
Publicerat den

"Du vet inte hur ledsen man blir när man har bråkat med sina barn" Så säger Tommy och Annikas mamma till Pippi. Och jag kan inte annat än att hålla med. För det är just det jag har gjort med lillemannen ikväll. Bråkat. Och blivit sams. Men ändå så gnager det dåliga samvetet. 
 
För övrigt så har jag varit hos frissan idag. Jag kände ett behov av lite förändring så jag sa att hon fick göra vad hon ville (så länge det blev någon slags blont) och så här blev det:
Så här "kort" har inte barret varit på flera år! Känns både konstigt och fruktansvärt skönt. Och jag gillar de kalla blonda nyansern, de känns fräscha och passande till årstiderna som kommer. Nu ska bara lillemannen klippa sig också, sen är alla redo för hösten (och Loppans dop). Men det får bli morgondagens projekt.  
 
/M



Michaela

Men gud vad snyggt Mathilda :D

Svar: Tack! :)
Mathilda



URL: http://Http://michaelaantonsson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?