Hormoner och lull-lull
Publicerat den

Hormonerna rusar vilt och humöret är på topp. NOT! Jag har under förra veckan hunnit skälla på min karl, barnen, hunden, min ena bror och på en stackars man som var ute och gick med hunden i mörkret utanför vårt staket. Knäpp har jag blivit...
 
Nu till nått annat.       
 
Vi älskar vårt nya ställe men det känns inte riktigt som hemma. Det saknas lull-lull. I den gamla lägenheten kom vi aldrig riktigt iordning eftersom vi visste att vi inte skulle bo kvar där. Ingen mening att lägga tid och pengar på den alltså. Men här hade vi tänkt att stanna så idag har vi handlat lite saker för att öka trivseln. Bl. a denna lilla ugglan:
 
 
Och sist men inte minst så ska jag berätta att den gamla lägenheten blev besiktigad och godkänd idag så nu slipper vi den. Skönt!  
           
/M
  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?